Om mig

Jag är en tjej som älskar att titta på film.

söndag 14 februari 2010

Avatar


Dagens filmtips blir storfilmen Avatar.

Handling:
Människan har hittat en ny planet med en naturresurs som de behöver. Men planeten är bebodd...

Skådespelare: Sam Worthington, Sigourney Weaver, Zoe Saldana, Stephen Lang, Michelle Rodriguez m.fl.

Min åsikt:
Jag såg den här i 3D igår faktiskt. Jag tyckte den var helt underbar! Manuset kanske inte var det bästa hela tiden, men tekniken och hela världen är helt fantastisk!
Klar sevärd på bio i 3D

4 AV 5.

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=xTWLBuTak6I

2 kommentarer:

  1. Fantastisk upplevelse den här filmen!
    Dock tycker jag inte att du skulle ha avslöjat så mycket av filmen, det är ju i princip hela handlingen... Revidera, tack ;)

    SvaraRadera