Om mig

Jag är en tjej som älskar att titta på film.

måndag 14 mars 2011

Ny film - The way back


Jag kände för att lägga upp lite nya tips också idag!
Mitt i allt mitt letande hittade jag den har filmen som har premiär senare i Mars, där bl.a. Gustaf Skarsgård spelar, alltid kul med svenskar!
Filmer heter som rubriken alltså "The Way Back".

Handling:
Sju krigsfångar flyr från ett arbetsläger i ett helvetiskt Gulag 1941. Deras väg mot frihet sträcker sig från Sibirien, över den glödheta Gobiöknen och vidare över Himalayas berg till Indien. Under den 600 mil långa vandringen får de kämpa mot både naturens makter, illvilliga främlingar och inte minst varandra.

Skådespelare: Mark Strong, Colin Farell, Gustaf Skarsgård m.fl.

Biopremiär: 25 mars 2011

Trailer:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar