Om mig

Jag är en tjej som älskar att titta på film.

torsdag 5 maj 2011

Harry Potter och Dödsrelikerna del 2

Först och främst kanske jag borde be om ursäkt för att jag inte har lagt upp bilder på länge: Jag har haft lite skolarbeten, läxor m.m. som har stoppat mig!
Men nu lägger jag upp en ny film som kommer snart: Harry Potter - sista filmen.
För oss som har läst boken vet ju hur den slutar, men för er som inte vet ska jag inte avslöja något utan bara berätta vad den handlar om.



Handling:
Andra delen av sjunde och avslutande boken i Harry Potter-serien. Del 2 tar upp precis där del 1 slutar, om slaget mellan gott och ont i trollkarlsvärlden, mellan Harry och Voldemort och deras slutgiltiga öde...

Skådespelare: Daniel Radcliffe, Emma Watson,  Rupter Grint, Bonnie Wright, John Hurt m.fl.

Biopremiär: 13 juli 2011

Min åsikt: Jag kommer att ge en åsikt när jag har sett filmen!

Trailer:

3 kommentarer:

  1. Vad spännande det ska bli med den sista filmen! Jag är ett stort fan av filmerna(orkar inte läsa böckerna). Jag har dock hört från kompisar vad som händer så du skulle inte avslöja något för mig...

    SvaraRadera
  2. Det blir ett fantastiskt filmår. Först Harry Potter 7 och sedan Beaking Dawn i höst!
    Stör mig dock lite på att det är två filmer av en bok i båda dessa fall...
    Fast det blir mer att längta till!

    SvaraRadera
  3. Jag har längtat och äntligen kommer den! Emma Watson är så snygg och det är en cool film!

    SvaraRadera