Om mig

Jag är en tjej som älskar att titta på film.

fredag 25 mars 2011

Batman Begins

Blev på gott humör, och kom då och tänka på Batman som  är den coolaste superhjälten enligt mig. Jag menar, vem vill inte ha en batman-bil(eller nu vad de heter?). Därför blir dagens tips Batman Begins, med en av mina favoritskådespelare: Christian Bale.


Handling: Den ursprungliga berättelsen om hur Bruce Wayne bestämmer sig för att kämpa för det goda i Gotham som sitt alterego Batman.

Skådespelare: Christian Bale, Morgan Freeman, Michael Caine, Liam Neeson, Gary Oldman, Katie Holmes m.fl.

Min åsikt: Första Batman-filmen med Christian Bale och den är en riktig höjdare. Man kan ju heller inte underskatta Morgan Freeman, Michael Caine och alla de andra grymma skådespelarna som är med i denna storfilm. Spännande att se hur Batman kom till. Så se denna film, för man får en mycket bättre förståelse för hela Batman då!

Biopremiär: 27 juli 2005

Trailer: 

1 kommentar:

  1. En grymt bra film, men grymt bra skådespelare!
    Håller med "anonym" på inlägget före att det är bra med genrer så att man lätt kan hitta filmer man gillar. Annars en bra blogg!

    SvaraRadera