Om mig

Jag är en tjej som älskar att titta på film.

lördag 16 april 2011

Pirates of The Caribbean 4 - On Stranger Tides

Idag blir det många inlägg, men det är ju lov så jag har ju tid!
En av er hade kommenterat och bett mig skriva om Pirates 4, så det får jag se till att göra!
Tack för tipset!
Om jag får säga vad jag vill då tycker jag att det räckte med en Pirates-film, den var riktigt bra! Men det är inte många uppföljare som har varit bra, vilket är synd!



Handling: Jack Sparrow och Barbossa ger sig av för att leta rätt på den svårfunna ungdomens källa, men de upptäcker snart att Blackbeard och hans dotter har samma idé.

Skådespelare: Johnny Depp, Geoffrey Rush, Penélope Cruz, Ian McShane m.fl.

Biopremiär: 18 maj 2011

Trailer:

1 kommentar:

  1. Kommer det en fyra? Jag måste se den, de andra är ju grymma!
    Fast är inte Orlando Bloom eller Keira Knightly med i den här? Vad ska den handla om då?
    Haha, jag får väl se...

    SvaraRadera