Om mig

Jag är en tjej som älskar att titta på film.

lördag 16 april 2011

Bruce Willis

Satt och funderade på hur jag kunde uppgradera min blogg, och så slog det mig: Skådespelare!
Självklart kommer jag börja skriva om min favoritskådespelare: Bruce Willis!



Namn: Walter Bruce Willis
Född: 19 mars 1955 i Rheinland - Pfatz(Tyskland)
Familj: Han var mellan 1987 och 2000 gift med skådespelerskan Demi Moore. De har tre barn tillsammans.

Karriär: Han började i serien Par i Brott 1985-1989, men hans stora genombrott var i Die Hard - filmerna. Andra filmer är: Pulp Fiction, Det femte elementet, Armageddon, Sjätte sinnet, Unbreakable och Sin City.

Kommande filmer: The Cold Light Of Day (2011), Lay The Favorite (2011) och Setup(2011).

Bra filmklipp:




1 kommentar:

  1. Kul idé!
    Kan du inte ta med Leonardo Di Caprio, han spelar så grymt bra! Speciellt i Titanic, har du recenserat den förresten?

    SvaraRadera