Om mig

Jag är en tjej som älskar att titta på film.

fredag 24 juni 2011

Last Chance Harvey

Last Chance Harvey lät bättre i tidningen och även trailer verkade bättre än vad filmen var. Men ni kanake har sett den, då kan ni ju säga vad ni tyckte!!




Handling:
Harvey Shine är en skild man som bor i New York. Han åker till London för att gå på sin dotters bröllop, men när han missar planet hem träffar han Kate, som också är ensam...

Skådespelare: Dustin Hoffman, Emma Thompson m.fl.

Biopremiär: 5 juni 2009

Min åsikt: Ingen film jag skulle vilja se om. Den var helt okej, men antingen var den jättepinsam eller jätteseg. Det enda som gör att den inte faller ihop totalt är att Dustin Hoffman och Emma Thompson är medverkande...

Trailer:

1 kommentar:

  1. Jag såg den här precis på TV. Jag tyckte den var genuin och en fin film. Dock tycker inte jag, som du, att Dustin Hoffman är en så duktig skådespelare. Han är bra i Rain Man, men där tar det slut!
    Första gången jag är inne här, och jag måste säga att det verkar vara en trevlig blogg. Kommer det någon bra film på TV imorgon som du tycker man borde se??
    Kram

    SvaraRadera