Om mig

Jag är en tjej som älskar att titta på film.

tisdag 9 augusti 2011

Harry Potter and The Dealth Hallows - Part 2

Nu har jag inte skrivit på ett väldigt bra tag, jag skyller det på den fantastiska språkresan till USA som jag precis har varit på! Så jag tänkte lägga upp en massa filmer nu som kompensation! :)





Handling:
Sista filmen, i den långa raden av Harry Potter-filmer, börjar där part 1 av film 7 slutade. Den slutgiltiga striden mellan Harry Potter och Voldemort...


Skådespelare: Daniel Radcliffe, Emma Watson, Rupert Grint, Alan Rickman m.fl.


Biopremiär: 13 juli 2011

Min åsikt: 
Jag hade inte stora förväntningar med tanke på hur de sista filmerna har varit! Men jag hade lite hopp om att den skulle vara bättre än sina föregångare...Men jag hade fel!
Rörigt, hoppande mellan scener och oförklarade byten av karaktärsdrag fick mig att hoppa till några gånger och jag undrade om jag hade somnat.
Det fanns vissa partier som var bra gjorda, och följde boken riktigt bra, några gjorde motsatsen. Det första ordet jag sa när jag skulle förklara filmen var: rörig.

Trailer:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar