Om mig

Jag är en tjej som älskar att titta på film.

tisdag 9 augusti 2011

An Unfinished Life

Här kommer en till film som jag såg när jag var i USA!





Handling:
Jennifer Lopez spelar Jean Gilkyson, en ung änka på flykt undan en våldsam pojkvän. Desperat försöker hon på alla sätt att ta hand om sin dotter, och tvingas till slut flytta in hos sin svärfar. Men relationen med f.d. svärfadern är sedan länge ansträngd. Tillsammans återupptäcker de dock varandra, och lär sig att tiden har en tendens att läka gamla sår.

Skådespelare:  Jennifer Lopez, Robert Redford, Morgan Freeman m.fl.

Biopremiär:  2 december 2005

Min åsikt:  
Vanlig amerikansk film med bra skådespelare. Den var söt, inget över sig men den var inte dålig heller.
Rekommenderas till de som gillar söta amerikanska filmer om familjerelationer som bryts och som familjemedlemmarna försöker att fixa!

Trailer:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar