Om mig

Jag är en tjej som älskar att titta på film.

torsdag 14 juni 2012

Moonrise Kingdom

Nu var det jättelängesedan jag skrev  här! Men fick mersmak när min kompis började prata om den här bloggen och då bestämde jag mig för att ta upp den igen!

Idag var jag på bio med syrran och såg Moonrise Kingdom

Handling:
Ett älskande par flyr sin lilla hemstad i New England, vilket leder till att lokalinvånarna ger sig ut och går skallgång efter dem... 

Skådespelare:
Bruce Willis
Edward Norton
Tilda Swinton
Bill Murray
m.fl.
Biopremiär:  6 juni 2012

Min åsikt: 
Väldigt söt film. Igen vanlig amerikansk blaska utan en udda, men otroligt charmig film. Eftersom Bruce Willis är min favoritskådespelare gillade jag den såklart, men jag blev mest imponerad av Edward Norton som också alltid är bra!
Den får 4/5

Trailer - Moonrise Kingdom



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar