Om mig

Jag är en tjej som älskar att titta på film.

onsdag 22 juni 2011

Transformers 3 - Dark Of The Moon

Snart kommer den tredje filmen av Transformers, jag har inte sett en enda, så jag tycker detta är ett ypperligt tillfälle för mig att få veta mer! Jag var tvungen att ta info från Filmpunkten eftersom jag inte har sett filmen, plus att jag inte riktigt förstod så mycket...

Handling:(från Filmpunkten.se)
Autobots får kännedom om att en uråldrig rymdfarkost kraschlandat på månen. I ett desperat försök så beger sig de människovänliga robotarna till månen för att hitta farkosten och lära sig dess hemligheter. Samtidigt har de onda Decepticons fått samma information och är ute efter samma farkost. Dess urgammal information kan leda till ett övertagande i den slutgiltiga strid på jorden mellan de båda klanerna.

Skådespelare: Shia LaBeouf, Josh Duhamel, Rosie Huntington-Whiteley och Hugo Weaving m.fl.

Biopremiär: 29 juni 2011

Trailer:

1 kommentar:

  1. Trean är bara onödig tycker jag, jag menar vi har fattat grejen med filmerna nu! Finns det fortfarande några som är så dumma att de inte förstår grejen???
    Fat jag är ändå glad att det kommer en till...

    SvaraRadera