Om mig

Jag är en tjej som älskar att titta på film.

lördag 13 augusti 2011

48 Hours

Såg den här filmen, den var jättebra, dock somnar jag självklart så jag har inte sett färdigt filmen :P



Handling:  Jack Cates är en sliten polis som jagar en fritagen, mycket farlig fånge. Till sin hjälp har polisen fångens kumpan, Reggie Hammond, som har fått fyrtioåtta timmars permission för att hjälpa till med jakten.

Skådespelare: Nick Nolte, Eddie Murphy m.fl.

Biopremiär: 4 mars 1983


Min åsikt: 
Nu somnade jag då i mitten av filmen, men av det jag såg var det en väldigt unerhållande och rolig film, med ändå relativt seriös.
Detta, fick jag veta, är tydligen Eddie Murphy´s genombrottsfilm och han lyser verkligen i rollen som Reggie.
Definitivt en sevärd film om du vill ha ett gott skratt och se Eddie Murphy när han inte är så himla gammal ;)

Trailer:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar